Wednesday, November 29, 2006

Ramai kawan-kawan yang komplen blog aku. Mereka kata, blog aku tak ada fokus. Ada juga yang nasihatkan supaya aku hanya paparkan hal-hal yang berkaitan dengan aktiviti diri sendiri saja. Jangan ada 'unsur-unsur' lain. Komen kawan-kawan semua tu memang ada betulnya dan aku dah fikir apa yang aku nak buat.

Blog aku ni sebenarnya baru lagi, tak sampai sebulan pun. Aku pun dah mula rasa blog aku ni dah jadi macam dalca. Aku ingatkan tak kisahlah... tapi bila tengok-tengok, betul juga macam yang kekawan kata. Ada yang mencadangkan supaya aku buat cerita ikut 'kategori' tertentu dalam blog yang berasingan. Adussss!.... aku buat blog ni suka-suka je, bukan ada unsur-sur komersial apa-apa pun. Cuma sekarang ni musim cuti, so adala masa mengadap pc ni. Walaupun sebenarnya aku memang sentiasa mengadap pc masa kat rumah.

So... malam tadi aku cuba buat satu lagi blog yang aku bagi nama ||Siapa Nak Jawab?|| untuk kategori cerita yang panas sikit. Aku dah linkkan blog ||Orghe Luar|| ni ke sana. Ada juga yang mencadangkan supaya buat blog ketegori panduan melawat / melancong ke Kelantan. Emmmm! idea tu pun ok jugak. Tapi tak taulah lagi, aku sempat buat ke tidak. Macam yang aku kata tadi, blog aku ni tak ada unsur-unsur komersial, bukan nak buat niagooo! Saja nak isi masa lapang je.

Tapi semua komen kekawan dalam perhatian saya... dan insya-Allah akan jadi kenyataan! Untuk sementara waktu kunjungilah juga blog baru saya ||Siapa Nak Jawab?|| yang saya sudah senaraikan di Shifu67 Blog's.

http://www.siapanakjawab.blogspot.com/


0 comments:

Post a Comment